Vandaag voor 17u00 een fruitmand besteld is morgen al bezorgd!
Stuur ons een WhatsApp bericht: 06 28 188 133 (dagelijks tussen 09u00 en 17u00)
- Mijn Klantaccount
Inloggen op je Klantaccount
- Klantenservice
- Fruitmand bezorgregio's
-
Tevreden klanten
Klanten beoordelen ons met een 9.1
-
Makkelijk & betrouwbaar
-
Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg...
- Altijd vers fruit
- Bepaal zelf de bezorgdatum
- Goedkoopste bezorgtarief
- Bezorging in heel Nederland
- Gewoon achteraf betalen
Klantenservice » Klachten & retourneren
Heb je een klacht?
Als je een klacht hebt over een geleverde of nog niet geleverde bestelling dan kun je heel eenvoudig via je Klantaccount ons op de hoogte brengen van de klacht. Omdat je via het Klantaccount de klacht indient hebben we direct alle juiste gegevens over de bestelling bij elkaar. Dit bespoedigd de klachtenafhandeling.
Het is overigens mogelijk dat wij je vragen om een foto van het boeket indien je klacht gaat over de versheid of kwaliteitspunten van boeket.
Stuur je ons liever een e-mail dan vragen wij je zo goed mogelijk de klacht te omschrijven. Wij raden tevens aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien de klacht gaat over de kwaliteit van het geleverde product. Het is namelijk mogelijk dat wij hierom vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Let op: stuur altijd je ordernummer mee.
Heb je al een klacht ingediend?
Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit onacceptabel vinden, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 123fruitbestellen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Bestelde product retourneren?
De meeste producten (boeketten, rouwbloemen en fruitmanden) op onze webshop zijn versproducten en kunnen daarom, wegens houdbaarheid, niet geretourneerd worden. Ben je ontevreden over het geleverde product dan vragen wij je om de klacht via het Klantaccount bij ons in te dienen. Het is mogelijk dat wij je vragen om een foto van het geleverde versproduct toe te sturen. Zorg er dus voor dat je deze tot je beschikking hebt.
Een niet versproduct retourneren?
Planten en wijn producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retourneren zijn niet voor rekening van 123fruitbestellen.nl. Je dient deze producten onbeschadigd en goed verpakt te sturen naar de uitvoerende bloemist die het product heeft bezorgd. Het adres van de bloemist staat meestal op een sticker of kaartje die bij het product zat.
Waarmee kunnen we je helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Klantaccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen