Vandaag voor 17u00 een fruitmand besteld is morgen al bezorgd!
Stuur ons een WhatsApp bericht: 06 28 188 133 (dagelijks tussen 09u00 en 17u00)
- Mijn Klantaccount
Inloggen op je Klantaccount
- Klantenservice
- Fruitmand bezorgregio's
-
Tevreden klanten
Klanten beoordelen ons met een 9.1
-
Makkelijk & betrouwbaar
-
Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg...
- Altijd vers fruit
- Bepaal zelf de bezorgdatum
- Goedkoopste bezorgtarief
- Bezorging in heel Nederland
- Gewoon achteraf betalen
Klantenservice » Bestelling plaatsen
Op onze webshop bestel je makkelijk en eenvoudig via het bestelproces bestaande uit slechts 2 pagina's. Heb je echter nog nooit een online bestelling gedaan en wens je hulp? Vraag dan Fleur (het online bloemenmeisje van de chatsupport). Je kunt haar hulp vragen op de momenten dat onze klantenservice beschikbaar is op de online chatsupport.
In het kort welke stappen je doorloopt:
STAP 1, Je kiest een product welke je wilt bestellen. Via onze navigatie kun je eenvoudig naar verschillende productgroepen navigeren zoals: boeketten, rozen, bloemen voor het buitenland, maar ook rouwbloemen en zakelijke boeketten.
STAP 2, Heb je een mooi boeket bloemen gevonden dan kies je vervolgens het formaat van het boeket (klein, standaard of groot). Vervolgens druk je op de knop "Dit boeket laten bezorgen". Je komt dan op de eerste pagina van het online bestelproces.
STAP 3, Op deze eerste pagina kun je kiezen voor een gedrukt kaartje met je eigen boodschap en selecteer je de bezorgdatum. Ook kun je het boeket bloemen nog aanvullen met extra cadeau artikelen zoals een bijpassende glazen vaas of een heerlijke fles wijn.
STAP 4, Vervolgens geef je de bezorggegevens (van de ontvanger) op en je eigen emailadres voor de orderbevestiging (ja... meer gegevens vragen wij niet). Daarna kies je een betaalmethode. Vervolgens dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden waarna automatisch een knop "Bestelling afronden & betalen" zal verschijnen. Afhankelijk van de gewenste betaalmethode krijg je betaalinstructies waarna je de bestelling kunt voltooien.
Waarmee kunnen we je helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Klantaccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen